Zilverackers

Zilverackers is de nieuwste locatie van openbare basisschool Dick Bruna. Gelegen in de wijk Huysackers trekt de locatie kinderen uit geheel Veldhoven en soms ook uit omliggende dorpen aan. Ouders en kinderen maken een bewuste keuze voor Zilverackers op basis van de sfeer, de variatie in het onderwijsaanbod en de aandacht voor de brede ontwikkeling van ieder kind.

Op Zilverackers creëren we een krachtige en flexibele leeromgeving waarin het leren van onze kinderen de hele dag en het hele jaar door kan gaan. Op onze locatie mag ieder kind zijn wie hij of zij is en werken op eigen niveau en tempo. In de organisatie van ons onderwijs laten we de scheiding van aparte vakgebieden en het leerstofjaarklassensysteem los.

In het addendum op de schoolgids van Dick Bruna vindt u meer informatie over Zilverackers.

Schoolgids Zilverackers

Veldacker 3a